12 januari 2021

Wij regelen alles voor jou van A t/m Z!

Het nieuwe jaar is weer van start! 2020 is de boeken ingegaan als het jaar van het coronavirus én het jaar waarin nog maar eens bleek hoe belangrijk een fijn (t)huis is. Bij Thoma Post Makelaars weten we dat als geen ander. Ben jij er in het afgelopen jaar achtergekomen dat jouw huis toch niet helemaal meer bij je past of wil je binnenkort op jezelf gaan wonen of zelfs samenwonen? Wij laten je graag weten wat wij voor jou kunnen betekenen én hoe wij alles regelen van A t/m Z!

Makelaars met meer … Wat bedoelen we daarmee?

Meer service, meer ervaring, meer advies en bovenal meer kwaliteit. Dat is waar wij voor staan en dat is wat je van ons mag verwachten. Normaal gesproken staat onze deur letterlijk voor je open, maar momenteel zijn onze kantoren alleen op afspraak geopend.  Vooral in deze bijzondere tijden staat de gezondheid van jou, onze andere (zakelijke) klanten én onze medewerkers voorop. Wij hebben de juiste digitale mogelijkheden om jou zonder/met minimaal fysiek contact toch zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Hieronder lees je onze digitale mogelijkheden rondom het verkopen of kopen van jouw huis. Wil je meer weten over onze coronamaatregelen? Dat lees je hier.

  • Een waardebepaling kan via videobellen of met foto’s via WhatsApp;
  • Bezichtigingen kunnen via FaceTime of Facebook Live;
  • Een koopakte kan digitaal ondertekend worden;
  • Hypotheek- en verzekeringsadvies kunnen worden gegeven op afstand.

Daarnaast kun jij ons van 9:00 uur tot 23:00 uur bereiken via de telefoon, mail, live chat, Facebook- en Instagram chat, Skype, FaceTime of WhatsApp!

Wil jij je huis verkopen?

Een huis verkopen is een belangrijke gebeurtenis in je leven. Daarom is het van belang om de juiste beslissingen te nemen, zodat je jouw huis zo snel mogelijk en tegen de beste prijs kan verkopen. Bij Thoma Post hebben wij een verkoopplan opgesteld om het verkoopproces zo makkelijk mogelijk te laten verlopen. Het verkoopplan is opgedeeld in 3 fases:

Fase 1 – De voorbereiding

In deze fase maken wij kennis met het huis en met jou als verkoper. Weten wat jouw huis waard is? Daar kom je in deze fase achter!

 Fase 2 – De uitvoering

Na de voorbereiding stellen we samen met jou een verkoopplan op en kijken wij samen met jou naar de verschillende verkoopactiviteiten. Daarnaast plannen wij natuurlijk ook de bezichtigingen in.

Fase 3 – De verkoop zelf

Tijdens de verkoop houden wij jou op de hoogte door een voortgangsrapportage. Daarnaast bieden wij jou professionele onderhandelingsondersteuning en proosten we samen op de verkoop van jouw huis!

Lees hier meer over ons verkoopplan.

Wat kunnen wij allemaal van A t/m Z regelen naast de verkoop van jouw huis?

Naast de verkoop van jouw huis, willen en kunnen wij nog veel meer regelen voor je! Jouw persoonlijke aankoopmakelaar begeleidt en ondersteunt je bij de aankoop van een nieuw huis en één van onze hypotheekadviseurs helpt je graag met het kiezen van een hypotheek die bij jou past. Een huis verkopen of aankopen doe je niet alleen, dat doen wij samen!

Maar dat is nog lang niet alles! Wij bieden nog meer diensten aan, namelijk:

  • Gratis verhuisservice;
  • Gratis waardebepaling;
  • Woningproeverij;
  • Private Sales;
  • Interieuradvies;
  • Taxeren van jouw huis / bedrijfspand;
  • Woonverzekering op maat.

Jij wilt toch ook ontzorgt worden? Neem contact op met de dichtstbijzijnde vestiging bij jou in de buurt en wij regelen het voor je. Van A t/m Z!

Binnenkort vertellen wij meer over onze specifieke diensten. Nieuwsgierig? Houd onze blogs in de gaten of bekijk alvast meer op deze website.

Terug naar Nieuws