
Vacatures
We zijn altijd op zoek naar nieuw talent. Geef jouw carrière een boost bij Thoma Post Makelaars.
Een bedrijfsruimte is als een visitekaartje. Het is het middelpunt van je bedrijf, want hier ontvang je je klanten, leveranciers en bezoekers. Maar een bedrijfsruimte hoort ook een veilige, prettige en gezonde werkomgeving te zijn. Een omgeving gemaakt om te presteren en te onderhandelen, een omgeving om fouten te maken en hiervan te leren. Ons diverse aanbod bedrijfspanden biedt voor iedere onderneming wat wils, of je nu een starter bent of een internationale onderneming leidt.
Zakelijk onroerend goed is in te zetten op vele wijzen. Wie op zoek is naar commercieel vastgoed zoals kantoorruimte, winkel- of horecaruimte of magazijnruimte, is bij Thoma Post Bedrijfsmakelaars aan het juiste adres. Onze bedrijfsmakelaars zijn de lokale én regionale specialisten in Oost Nederland en daar zijn we trots op. We doen er dan ook alles voor om de perfecte bedrijfsruimte voor je te vinden.
Wanneer je het besluit hebt gemaakt om je huidige bedrijfspand te verkopen, is de professionele ondersteuning van een bedrijfsmakelaar onmisbaar. Wij helpen met alle facetten van de verkoop van je bedrijfspand, zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Tijdens een eerste kennismaking bespreken we de kansen, wensen en mogelijkheden voor jouw bedrijf en bedrijfsruimte. We leren jou en je bedrijf beter kennen, zodat we de juiste keuzes kunnen maken. De waarde van je bedrijfsruimte zal bepaald worden volgens nauwkeurige methoden, waar er gebaseerd wordt op de huidige markt. Hierna wordt er een persoonlijk verkoopplan opgesteld.
Het persoonlijk verkoopplan bevat alle activiteiten die uitgevoerd gaan worden tijdens de verkoop van jouw bedrijfsruimte. Zo is het tijdens de verkoop duidelijk waar de focus op ligt. De ingezette verkoop- en marketingactiviteiten leiden vaak tot één of meerdere bezichtigingen van je bedrijfsruimte. Deze plannen we samen met je in en tijdens de bezichtigingen gaan we graag mee om alle vragen te beantwoorden en de kijkers rond te leiden. Is er na een tijd verminderde interesse in je bedrijfspand? Dan gaan we met je om tafel om te kijken naar aanvullende verkoopactiviteiten die buiten je huidige persoonlijk verkoopplan liggen. Door aanvullende activiteiten uit te voeren, komt je bedrijfsruimte opnieuw in de spotlights.
Als je bedrijfspand te koop of te huur staat is het van belang dat deze opvalt en onder de aandacht komt bij de juiste doelgroep. Met de volgende activiteiten en kwaliteiten doen we er alles aan om dit te bereiken. Neem bijvoorbeeld ons uitgebreide netwerk. We hechten veel waarde aan persoonlijke begeleiding, individueel advies en een persoonlijke benadering van potentiële kopers of huurders. Hierdoor weten we vaak al snel een geschikte koper of huurder te vinden. Daarnaast bieden we bijzondere fotografie opties, zoals sfeervolle avondfotografie en
De toekomst is online en daarom zijn al onze bedrijfsmakelaars actief op LinkedIn om zo altijd in contact te kunnen staan met connecties die mogelijk iets kunnen betekenen in jouw situatie. In de huidige tijd is alleen inzet van papieren brochures en een bord niet voldoende. Door het pand ook online onder de aandacht te brengen bereiken we nog meer mensen. Een vermelding op Ventu, Realnext, onze Facebook- en LinkedIn pagina en een hoge ranking op Funda In Business (met 3.000.000 unieke bezoekers per maand) zijn hier mooie voorbeelden van. Een eerste indruk is erg belangrijk, daarom bieden we naast deze social media oplossingen een breed scala aan media- en promotie opties aan. Het fotograferen van een bedrijfsruimte in de avond geeft bijzonder sfeervolle beelden en digitale restyling zorgt voor een levensecht beeld dat de doelgroep prikkelt. In principe is alles mogelijk, dus als je zelf opties en ideeën hebt met betrekking tot de promotie van je bedrijfsruimte zijn deze ook van harte welkom. We kijken graag met je mee in creatieve en innovatieve oplossingen en komen zelf ook met aanvullingen indien gewenst.
Een aantal promotieactiviteiten is standaard inbegrepen bij de verkoop van je bedrijfsruimte. We schrijven een uitgebreide presentatietekst, brengen het pand onder de aandacht bij ons zoekersbestand en melden het pand aan in de database van de NVM, Ventu, Funda in Business en onze eigen website, www.thomapost.nl. Om ook offline op te vallen, plaatsen we een V-bord en/of poster op het bedrijfspand zodat passanten ook op de hoogte zijn van de verkoop. Naast dit inbegrepen basispakket bieden we nog extra opties zoals een complete fotografiesessie, een gedigitaliseerde plattegrond en het maken van een bezichtigingsfilm.
Je hebt het pand van je dromen gevonden en een bod uitgebracht of er is juist een bod gedaan op jouw bedrijfsruimte. In beide gevallen staat Thoma Post Bedrijfsmakelaars aan je zijde met professionele onderhandelingsondersteuning. Het belang van een makelaar is tijdens deze fase zeer groot. Thoma Post Bedrijfsmakelaars heeft jarenlange ervaring in het aankopen en verkopen van bedrijfspanden, en dus ook veel ervaring in de onderhandelingen hierin. We helpen je met het uitzoeken van de beste bieder en gaan samen met jou de onderhandelingen in, zodat je de beste prijs ontvangt voor je bedrijfsruimte. Rust, overzicht, heldere en persoonlijke communicatie staan hierbij centraal. We communiceren graag transparant zodat iedereen weet waar hij aan toe is.
Beleggen in zakelijk vastgoed wordt steeds interessanter. Dit komt mede door de ontwikkelingen op financieel gebied: de rentevergoeding op spaarrekeningen wordt steeds later. Het is dus begrijpelijk dat veel investeerders, particulieren, overheden, projectontwikkelaars en buitenlandse institutionele beleggers ons weten te vinden als partner in het maken van strategische keuzes op het gebied van beleggingsmakelaardij. Beleggen in (zakelijk) vastgoed is een relatief veilige methode van investeren en je kunt er een interessant rendement mee behalen. Waar de waarde van aandelen sterk fluctueert, is de waarde van vastgoed in Nederland vrij stabiel.
De waarde van je bedrijfsruimte is nodig voor officiële documenten, belastingaangiften en jaarstukken. Daarnaast is de waarde benodigd voor de verkoop of het afsluiten van een zakelijke hypotheek tijdens een verbouwing. Thoma Post Bedrijfsmakelaars beschikt over een separate taxatie-afdeling, zodat we je ook tijdens taxaties van dienst kunnen zijn. Wij werken met RICS taxateurs en al onze taxateurs zijn aangesloten bij het NRVT (Nederlands Register Vastgoed Taxateurs). Je bent bij een taxatie door één van onze taxateurs dan ook verzekerd van een betrouwbare en valide taxatie. Alle taxaties worden uitgevoerd middels het Taxatie Management Systeem, het systeem voor taxatieprofessionals in de commerciële vastgoedbranche. Zo voldoet de taxatie aan de hoogste kwaliteitseisen en wordt er nooit iets over het hoofd gezien.
Als starter kan het lastig zijn om een instap te vinden in de zakelijke vastgoedmarkt. Onze bedrijfsmakelaars hebben meer dan 50 jaar ervaring binnen deze markt en hebben al veel starters op weg mogen helpen. Als je als ZZP’er wat langer bezig bent, kan het ook zijn dat je tot het punt komt waar je personeel in dienst neemt. In beide gevallen zijn we je graag tot dienst. Als beginnend zzp’er of startende onderneming is kopen lang niet altijd de beste optie. Bij het kopen van bedrijfsruimte is naast de zakelijke hypotheek nog altijd gemiddeld 20% van de koopsom vereist als inleg vanuit het eigen vermogen. Naast deze inleg van het eigen vermogen, werken ook niet alle hypotheekverstrekkers mee aan het financieren van bedrijfspanden van ZZP’ers of starters, omdat het risico vrij hoog is. Het loont dus om goed te kijken naar financieringsmogelijkheden en hier eventueel een hypotheekadviseur voor te vragen.
Daarom is huren vaak een goede optie voor starters. Je hebt minder inleg nodig aan het begin, hoewel het voldoen van de huur wel een maandelijkse kostenpost is. Als je een gunstig kortlopend huurcontract hebt, is het daarnaast goed mogelijk om de groei of eventuele krimp van je bedrijf bij te houden. Thoma Post Bedrijfsmakelaars heeft regelmatig interessante panden voor starters in haar aanbod. Of het nu gaat om een kantoorruimte huren, een winkel, magazijnruimte of iets anders: onze bedrijfsmakelaars zijn op de hoogte van het aanbod in de gehele regio oost Nederland. Een ander voordeel van huren is dat je geen pand hebt dat bij een verhuizing of bedrijfsbeëindiging verkocht moet worden. Aan het eind van het huurcontract kan je simpelweg bepalen of je het contract wil verlengen of hier toch van afziet, omdat je wil verhuizen. Dit is een groot voordeel ten opzichte van het kopen van bedrijfsruimte, je bent flexibeler. Aan de andere kant zit je wel vaak meerdere jaren gebonden aan een huurpand omdat je gebonden bent aan een meerjarig contract.
Thoma Post Bedrijfsmakelaars is altijd dichtbij en we hebben kantoren in het oosten van Nederland, in de regio’s Achterhoek, Stedendriehoek en Twente. Dankzij onze gebundelde expertise en intensief onderling contact, zijn wij te beschouwen als regionaal de best geïnformeerde partij. Wil je meer weten over de unieke zakelijke dienstverlening van Thoma Post Bedrijfsmakelaars? Neem dan contact met ons op via deze pagina. We komen graag bij je langs om meer te vertellen over wat wij te bieden hebben.
Bij het kopen en verkopen van een woning of bedrijfspand komt veel kijken. Je moet eisen en wensen afwegen en, niet onbelangrijk, de financiële mogelijkheden onder de loep nemen. En dan hebben we het nog niet eens over de bouwkundige zaken, locatie en de omgeving.
Kortom, je kunt niet over een nacht ijs gaan bij één van de belangrijkste investeringen in je privéleven en/of ondernemersleven. Daarom kun je rekenen op ons, adviseurs met een hart voor vastgoed. Verder kennismaken?