51312e00dd3120dc2b7e0bb7a308f41c.jpeg
KantoorruimteBeschikbaar

Apeldoorn – Tweelingenlaan 117

Prijs op aanvraag

Beschrijving

Werken op een uitstekend bereikbare locatie in Apeldoorn? Per direct bieden wij enkele representatieve kantoorunits aan, welke te huur zijn tegen flexibele voorwaarden. De kantoorruimte kenmerkt zich mooie hoge plafonds, waardoor de ruimtes lekker licht en prettig aanvoelen.

LOCATIE/ BEREIKBAARHEID
Het object is gelegen op bedrijventerrein Apeldoorn – Noord nabij de op-en afrit van de A50.
Tevens is het object goed bereikbaar met zowel openbaar vervoer als met de auto door de uitvalswegen en de nabijheid van de op- en afritten van de Rijksweg A50.

BESTEMMING
Bij de gemeente Apeldoorn valt het onderhavige onroerend goed in het vigerende bestemmingsplan Sprenkelaar en Anklaar. De bestemming van het perceel is: Bedrijventerrein. U kunt het bestemmingsplan bij ons kantoor opvragen.

OPPERVLAKTE
Voor de verhuur is momenteel circa 45 m² op de 1e verdieping beschikbaar, in units vanaf ca. 20 m².
Kantoorunit G ca. 20 m2
Kantoorunit F ca. 25 m2
Indien gewenst kunnen de units worden gekoppeld.

ENERGIELABEL
A

OPLEVERINGSNIVEAU
Het kantoorunits worden opgeleverd in de huidige staat, o.a. voorzien van:
– gemeenschappelijke entree;
– gemeenschappelijke gescheiden sanitaire groepen;
– gemeenschappelijke pantry;
– intercominstallatie;
– aansluiting op het glasvezelnet;
– alarminstallatie;
– individueel regelbare verwarming-/ koelinstallatie;
– rolgordijnen;
– systeemplafond met ledverlichting;
– verlichting op bewegingsmelders;
– nieuwe vloerbedekking.

PARKEERGELEGENHEID
Elke kantoorunit beschikt over een eigen parkeerplaats.

ALL-IN HUURPRIJS (huurpenning incl. servicekosten/voorzieningen)
Kantoorunit G: € 295,00 per maand, te vermeerderen met BTW
Kantoorunit F: € 365,00 per maand, te vermeerderen met BTW

SERVICEKOSTEN
All-in:
– glasbewassing buitenkant;
– onderhoud brandblusser;
– onderhoud beveiligingssysteem;
– onderhoud tuin en buiten entree.

VOORZIENINGEN
All-in:
– G/W/E;
– Internet glasvezel/ wifi aansl..

RECLAMEAANDUIDING
Huurder heeft de mogelijkheid om zijn bedrijfsnaam/logo aan te brengen op de daarvoor bedoelde plekken o.a. reclamezuil langs de weg, bord entreehal en een raam boven de entreedeur.

HUURBETALING
Per kwartaal vooruit.

HUURTERMIJN
1 (één) jaar met verlengingen van telkens 3 (drie) maanden

INGANGSDATUM
Per direct.

ZEKERHEIDSSTELLING
Waarborgsom ter grootte van 3 (drie) maanden huur incl. BTW.

INDEXERING
Jaarlijks conform het prijsindexcijfer gepubliceerd door het CBS (CPI).

HUUROVEREENKOMST
De te sluiten huurovereenkomst zal worden opgemaakt conform het model welke door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ).

BTW BELASTE HUUR
Een met BTW belaste huurprijs is voor verhuurder het uitgangspunt. Voldoet huurder niet aan de voor belaste verhuur gestelde criteria, dan behoudt verhuurder zich het recht voor om het alsdan ontstane financiële nadeel voor verhuurder volledig te compenseren.

DISCLAIMER
Alhoewel deze informatie met de grootst mogelijke zorgvuldigheid is samengesteld kan Thoma Post Bedrijfsmakelaars aansprakelijkheid aanvaarden voor eventuele onjuistheden dan wel voor verwachtingen gebaseerd op deze informatie, welke als vrijblijvende informatie dient te worden beschouwd. Overigens wordt onze aansprakelijkheid in alle gevallen beperkt tot het bedrag dat, in het desbetreffende geval wordt uitgekeerd krachtens de door ons afgesloten beroepsaansprakelijkheidsverzekering. Tenzij schriftelijk anders is overeengekomen, zijn op al onze werkzaamheden de Algemene Voorwaarden van de NVM van toepassing.

Toon meer


Eigenschappen

Overdracht

  • Huurprijs Prijs op aanvraag
  • Status Beschikbaar
  • Aanvaarding Direct

Oppervlakte

  • Oppervlakte 1010 m2
  • Parkeerplaatsen 0

Bouw

  • Huidig gebruik Kantoorruimte
  • Energielabel A
  • Bouwjaar 2003

Locatie

  • Provincie: Gelderland
  • Plaats: Apeldoorn
  • Adres: Tweelingenlaan 117
  • Postcode: 7324 AR

Bedrijfstakken in Apeldoorn

  • 7% Bouwnijverheid
  • 5% Cultuur, sport en recreatie
  • 0% Delfstoffenwinning
  • 0% Energievoorziening
  • 0% Extraterritoriale organisaties
  • 7% Financiële dienstverlening
  • 13% Gezondheids- en welzijnszorg
  • 16% Handel
  • 3% Horeca
  • 0% Huishoudens
  • 3% Industrie
  • 5% Informatie en communicatie
  • 2% Landbouw, bosbouw en visserij
  • 6% Onderwijs
  • 0% Openbaar bestuur en overheidsdiensten
  • 6% Overige dienstverlening
  • 18% Specialistische zakelijke diensten
  • 2% Verhuur en handel van onroerend goed
  • 4% Verhuur en overige zakelijke diensten
  • 2% Vervoer en opslag
  • 0% Waterbedrijven en afvalbeheer

Ons proces in 5 stappen

Wij staan je graag bij gedurende het hele aankoop- of aanhuurproces van je nieuwe bedrijfsruimte en adviseren je zodat jij de juiste huisvestingskeuzes voor jouw onderneming kunt maken!

1

Icon Stap 1

Wil je deze bedrijfsruimte graag fysiek bekijken? Maak dan een afspraak voor een bezichtiging.

2

Icon Stap 2

Tijdens de bezichtiging kun je al jouw vragen over de bedrijfsruimte stellen aan de bedrijfsmakelaar, zodat je daarna een weloverwogen keuze kunt maken.

3

Icon Stap 4

Past de bedrijfsruimte bij jouw onderneming, dan brengt de bedrijfsmakelaar namens jou een bieding uit of ontvang je van ons een vrijblijvend huurvoorstel.

4

Icon Stap 5

Komen we tot een overeenstemming over je nieuwe bedrijfsruimte, dan worden de gemaakte afspraken vastgelegd in een koop- of huurovereenkomst.

5

Icon Stap 3

Of je jouw nieuwe bedrijfsruimte hebt gehuurd of gekocht, wij begeleiden je tot het moment van oplevering. De nieuwe fase in jouw onderneming gaat van start!


51312e00dd3120dc2b7e0bb7a308f41c.jpeg Thomapost Brochure Bog

Download deze brochure

Je kunt onze brochure van dit object ook download en zo alles eens rustig op je gemak doorlezen en bekijken. Vul hieronder je e-mailadres in en klik op de button zodat het downloaden kan starten.


Geïnteresseerd in dit object?

Plan een bezichtiging

Naam*
Privacy statement*

Peter Kolkman

Peter Kolkman

055 - 5260860


Gerelateerde bedrijfspanden

Ccdea3b83a30c39edc6aea3c5e02f51d.jpeg

Kantoorruimte

Verhuurd

Logistiekweg 4

7007 CJ Doetinchem

Op het bedrijventerrein “Wijnbergen” te Doetinchem is binnen een hoogwaardig, multifunctioneel en goed geïsoleerd bedrijfscomplex kantoorruimte te huur. In het totaal bedraagt de totale kantoorruimte met archiefruimte, toiletten en pantry 355 m². De ligging direct aan de regionale verbindingswegen N […]

Meer informatie

84f1f197a1c75c65a12a81d9b2eab1e5.jpeg

Kantoorruimte

Beschikbaar

Burgemeester van Nispenstraat 21

7001 BS Doetinchem

De historie van het pand In 1880 werd de eerste steen gelegd voor de bouw van de kerk en pastorie aan de Van Nispenstraat door de tweelingzusters van Dijk. In een boog boven de deur vindt men de tekst: “pax […]

Prijs op aanvraag

Meer informatie


Meer over ons

Thumb Vacatures

Vacatures

We zijn altijd op zoek naar nieuw talent. Geef jouw carrière een boost bij Thoma Post Makelaars.

Lees meer.

Thumb Woontrends

Woon- en werktrends

Nieuwsgierig naar de woon- en werktrends voor 2022? Bekijk onze tips.

Lees meer.