0181519eacef0e17bef63258fd6971ec.jpeg
KantoorruimteBeschikbaar

Apeldoorn – Roggestraat 111

Huurprijs: 125,- m2 / p.j.

Beschrijving

Op toplocatie in het centrum van Apeldoorn!

Midden in het centrum van Apeldoorn, op steenworp afstand van alle gezellige terrassen, goede restaurants en prachtige winkels, is Newday Apeldoorn gevestigd. Behalve optimaal uitgeruste werkplekken, vind je in dit eigentijdse gebouw een sfeervolle ontmoetingsplek, gratis vergaderruimtes en een geweldige daktuin. Newday Apeldoorn is zowel met de auto als met het OV makkelijk te bereiken.

OPPERVLAKTE
Op dit moment is er in het gebouw welke groot is ca. 3.911 m² zo’n ca. 337 m² beschikbaar voor UNIT verhuur. Deze beschikbaarheid is verdeeld over 2 verdiepingen.

1e verdieping
unit 105, 9 werkplekken, 88 m², € 2.250,- per maand, inclusief service -en hospitalitykosten, ex. btw

2e verdieping
unit 201, 8 werkplekken, 80 m², huurprijs € 2.000,- per maand inclusief service -en hospitalitykosten, ex. btw
unit 202, 3 werkplekken, 28 m², huurprijs € 750,– per maand inclusief service -en hospitalitykosten, ex. btw
unit 206, 5 werkplekken, 44 m², huurprijs € 1.250,- per maand inclusief service -en hospitalitykosten, ex. btw
unit 212, 5 werkplekken, 44 m², huurprijs € 1.250,- per maand inclusief service -en hospitalitykosten, ex. btw
unit 219, 5 werkplekken, 53 m², huurprijs € 1.250,- per maand inclusief service -en hospitalitykosten, ex. btw

Onder hospitalitykosten vallen: clubmanager, postservice, toegang tot de meeting ruimtes;
Onder servicekosten vallen: gas, water, elektra;

5e verdieping
unit 501, 80 werkplekken, ca. 750 m2
huurprijs € 125,– per m2/per jaar, servicekosten indicatief € 50,–/m² per jaar excl. BTW, hospitality indicatief € 27,50/m² per jaar excl. BTW.

De bovengenoemde metrages zijn uitsluitend indicatief. Het object is niet conform NEN 2580 gemeten, derhalve kan geen enkel recht worden ontleend aan de genoemde metrages.

Additionele abonnementen :
– Naar schatting van de metrage, komt de kandidaat in aanmerking voor 1 parkeerplaats. De kosten hiervan zijn € 85,00
exclusief BTW per maand.
– Een gezonde lunch door onze huiscatering, € 4,70 per persoon exclusief BTW. Lunch kan ook in het contract opgenomen
worden.
– Schoonmaakservice, €17,50 per werkplek per maand. Tweemaal per week komen de schoonmakers het kantoor
schoonmaken.

Faciliteiten :
– Een gemeubileerd kantoor, bestaande uit een verstelbaar bureau en bureaustoel.
– 24/7 toegang tot het gebouw;
– Clubmanager aanwezig van 08:30 tot 17:00 om gasten te verwelkomen en te voorzien van gratis koffie. (Barista optie ook
mogelijk tegen betaling);
– Onbeperkt toegang (op basis van fair use) tot onze meetingruimtes, te boeken via de Newday app;
– Postservice op locatie;
– Bekabeld internet in eigen kantoorruimte;
– Toegang tot alle faciliteiten op de andere 12 Newday locaties in Nederland.

PARKEREN
In de onderliggende parkeergarage “Q-Park Museum Centrum” is er ruim voldoende mogelijkheid tot parkeren. Het beschikbare aantal parkeerplaatsen en de condities waartegen deze gehuurd kunnen worden, dienen in onderling overleg met Q- Park bepaald te worden.
De parkeergarage is bereikbaar middels de liftinstallatie.

BESTEMMING
Bij de gemeente Apeldoorn valt het onderhavige onroerend goed in het vigerende bestemmingsplan “De Parken, Indische Buurt en Beekpark”. De bestemming van het perceel is: kantoor. U kunt het bestemmingsplan bij ons kantoor opvragen.

OPLEVERINGSNIVEAU
De ruimten zijn o.a. voorzien van:
– luxe systeemplafonds
– verlichtingsarmaturen met bewegingssensor
– hoogwaardige scheidingswanden met glazen deuren
– magnetische tussenwanden
– receptie/ontvangstbalie*
– topkoeling
– toegangscontrolesysteem*
– centrale verwarming gekoppeld aan radiatoren
– brandmeldinginstallatie en blusapparatuur
– dubbele lift en trappenhuis
– dubbele toiletgroep en pantry op elke verdieping
– dakterras
– vloerbedekking*
– jaloezieën*
– kabelgoten*
– noodverlichting
– alarminstallatie*
– kantine met inbouwapparatuur*

Onderhoud en eventuele vervanging van de met * aangemerkte voorzieningen zijn voor rekening van huurder.

HUURPRIJS
Huurprijs : € 125,-/m² per jaar excl. BTW
Werkplekken : € 250,- per werkplek per maand excl. BTW
Huurprijs parkeren In overleg Q-Park, indicatief € 1.020,- per jaar excl. BTW
Servicekosten : Indicatief € 50,00/m² per jaar excl. BTW
Hospitality : Indicatief € 27,50/m² per jaar excl. BTW

SERVICEKOSTEN
Huurder wordt een verrekenbaar voorschot in rekening gebracht ten bedrage van € 50,- per m² per jaar, te vermeerderen met BTW, te voldoen bij vooruitbetaling tegelijk met de betaling van de huurprijs, voor de navolgende diensten:

– individueel gas-, water- en elektraverbruik
– elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht ten behoeve van de installaties en de verlichting van de gemeenschappelijke ruimten
– onderhoud en periodieke controle van verwarming- en of luchtbehandelinginstallatie(s)
– idem van brandmelder-, gebouwbewakingsstoringsmelder- en noodstroominstallatie(s)
– idem van elektrische- en verlichtingsinstallatie
– idem van automatische deurbediening, inclusief intercom
– schoonmaakkosten van de gemeenschappelijke ruimten, liften, beglazing buitenzijde, zonwering, terrassen
– onderhoud terrein, tuinen, plantenbakken binnen in de gemeenschappelijke ruimten en buiten, waaronder vervanging van
de planten en ongediertebestrijding
– assurantiepremie buitenbeglazing
– zuiveringslasten en overige van overheidswege opgelegde heffingen / belastingen
– administratiekosten, ad 5% van de totale post te leveren goederen en diensten

DISCLAIMER
Alhoewel deze tekst met de grootst mogelijke zorgvuldigheid is samengesteld kunnen noch opdrachtgever noch Thoma Post Bedrijfsmakelaars aansprakelijkheid aanvaarden voor eventuele onjuistheden dan wel voor verwachtingen gebaseerd op deze tekst, welke als vrijblijvende informatie dient te worden beschouwd. Overigens wordt onze aansprakelijkheid in alle gevallen beperkt tot het bedrag dat, in het desbetreffende geval wordt uitgekeerd krachtens de door ons afgesloten beroepsaansprakelijkheidsverzekering.

Toon meer


Eigenschappen

Overdracht

  • Huurprijs Huurprijs: 125,- m2 / p.j.
  • Status Beschikbaar
  • Aanvaarding In overleg

Oppervlakte

  • Oppervlakte 337 m2

Bouw

  • Huidig gebruik Kantoorruimte
  • Energielabel A++
  • Bouwjaar 2001

Overig

  • Parkeerplaatsen 0
  • Verdiepingen 1

Locatie

  • Provincie: Gelderland
  • Plaats: Apeldoorn
  • Adres: Roggestraat 111
  • Postcode: 7311 CC

Bedrijfstakken in Apeldoorn

  • 8% Bouwnijverheid
  • 5% Cultuur, sport en recreatie
  • 0% Delfstoffenwinning
  • 0% Energievoorziening
  • 0% Extraterritoriale organisaties
  • 6% Financiële dienstverlening
  • 13% Gezondheids- en welzijnszorg
  • 15% Handel
  • 4% Horeca
  • 0% Huishoudens
  • 3% Industrie
  • 5% Informatie en communicatie
  • 1% Landbouw, bosbouw en visserij
  • 6% Onderwijs
  • 0% Openbaar bestuur en overheidsdiensten
  • 5% Overige dienstverlening
  • 18% Specialistische zakelijke diensten
  • 2% Verhuur en handel van onroerend goed
  • 5% Verhuur en overige zakelijke diensten
  • 2% Vervoer en opslag
  • 0% Waterbedrijven en afvalbeheer

Plattegrond


Ons proces in 5 stappen

Wij staan je graag bij gedurende het hele aankoop- of aanhuurproces van je nieuwe bedrijfsruimte en adviseren je zodat jij de juiste huisvestingskeuzes voor jouw onderneming kunt maken!

1

Icon Stap 1

Wil je deze bedrijfsruimte graag fysiek bekijken? Maak dan een afspraak voor een bezichtiging.

2

Icon Stap 2

Tijdens de bezichtiging kun je al jouw vragen over de bedrijfsruimte stellen aan de bedrijfsmakelaar, zodat je daarna een weloverwogen keuze kunt maken.

3

Icon Stap 4

Past de bedrijfsruimte bij jouw onderneming, dan brengt de bedrijfsmakelaar namens jou een bieding uit of ontvang je van ons een vrijblijvend huurvoorstel.

4

Icon Stap 5

Komen we tot een overeenstemming over je nieuwe bedrijfsruimte, dan worden de gemaakte afspraken vastgelegd in een koop- of huurovereenkomst.

5

Icon Stap 3

Of je jouw nieuwe bedrijfsruimte hebt gehuurd of gekocht, wij begeleiden je tot het moment van oplevering. De nieuwe fase in jouw onderneming gaat van start!


0181519eacef0e17bef63258fd6971ec.jpeg Thomapost Brochure Bog

Download deze brochure

U kunt onze brochure van dit object ook download en zo alles eens rustig op uw gemak doorlezen en bekijken. Vul hieronder uw e-mailadres in en klik op de button zodat het downloaden kan starten.


Geïnteresseerd in dit object?

Plan een bezichtiging

Naam*

Peter Kolkman

Peter Kolkman

055 - 5260860


Gerelateerde bedrijfspanden

Kantoorruimte

Beschikbaar

Breukersweg 2

7471 ST Goor

ALGEMEEN Het betreft een multifunctioneel grootschalig bedrijfscomplex gelegen op een zichtlocatie. Voor verhuur is thans beschikbaar circa 340 m² kantoorruimte. Deze kantoorruimte is eventueel ook te huur in combinatie met circa 115 m² opslagruimte gelegen op de verdieping. De kantoorruimte […]

Huurprijs: 75,- m2 / p.j.

Meer informatie

Kantoorruimte

Beschikbaar

Vosboerweg 26

7556 BS Hengelo

OBJECT/LIGGING Op een uitstekende locatie op het bedrijventerrein Westermaat Zuidwest bieden wij aan voor de verhuur een kantoorunit met opslagruimte. De kantoorunit is uitstekend bereikbaar door de ligging nabij de Rijksweg A1. Er is voldoende parkeergelegenheid op eigen terrein. OPPERVLAKTE […]

Huurprijs: 975,- Per maand

Meer informatie


Meer over ons

Thumb Vacatures

Vacatures

We zijn altijd op zoek naar nieuw talent. Geef jouw carrière een boost bij Thoma Post Makelaars.

Lees meer.

Thumb Woontrends

Woon- en werktrends

Nieuwsgierig naar de woon- en werktrends voor 2024? Bekijk onze tips.

Lees meer.