Ace12d092d93ebe5b7c4b704be311cc3.jpeg
KantoorruimteBeschikbaar

Apeldoorn – Prins Willem-Alexanderlaan 701

Huurprijs: 450,- Per maand

Beschrijving

BusinessCenter Prins is gelegen op één van de mooiste zichtlocaties van Apeldoorn, aan de rand van het centrum en op loopafstand van het centraal station. De locatie kenmerkt zich als een moderne mix van wonen- werken en ontspanning.

OPPERVLAKTE
In totaal zijn er 5 units beschikbaar variërend in oppervlakte van ca. 20 m² t/m ca. 30 m²

ENERGIELABEL
A

BESCHIKBAARHEID / HUURPRIJS

UNIT 0.19
Is een kantoorruimte voor 1 tot 3 werkplekken van 27 m2 (bruto oppervlakte 35 m2). Een nette ruimte die instap klaar is. Enkel het kantoormeubilair dient nog te worden neergezet.

Huurprijs
€ 595,– per maand inclusief servicekosten.

UNIT 1.14
Is een kantoorruimte voor 1 tot 2 werkplekken van 20 m2 (bruto oppervlakte 30 m2). Een nette ruimte waar u direct aan de slag kunt!

Huurprijs
€ 450,– per maand inclusief servicekosten

UNIT 1.16
Is een kantoorruimte geschikt voor 2 werkplekken van 20 m2 (bruto oppervlakte 30 m2). Deze ruimte is helemaal instapklaar en wordt geheel gemeubileerd opgeleverd voorzien van onder andere kasten, elektrische zit-sta bureau’s en Ahrend bureaustoelen. Op zoek naar meer werkplekken? Deze ruimte is direct grenzend aan ruimte 1.21 en voorzien van 3 werkplekken.

Huurprijs
€ 495,– per maand inclusief servicekosten

UNIT 1.21
Is een kantoorruimte geschikt voor 2 tot 3 werkplekken van 20 m2 (bruto oppervlakte 30 m2). Deze ruimte is helemaal instapklaar en wordt geheel gemeubileerd opgeleverd voorzien van onder andere kasten, elektrische zit-sta bureau’s en Ahrend bureaustoelen. Op zoek naar meer werkplekken? Deze ruimte is direct grenzend aan ruimte 1.16 en voorzien van 2 werkplekken.

Huurprijs
€ 495,– per maand inclusief servicekosten

FACILITEITEN
Bij elke unit is huur inclusief vergaderruimte, terras, Starbucks koffie corner, onbemande supermarkt, keuken met koffiemachine, internet, dakterras, business lounge, algemene gedeelde faciliteiten en 24/7 toegang.

HUURTERMIJN
In overleg.

INGANGSDATUM
In overleg.

ZEKERHEIDSTELLING
Een bankgarantie of waarborgsom ter grootte van drie maanden huurverplichting te vermeerderen met servicekosten en BTW.

HUURINDEXATIE
Jaarlijks, volgens ROZ-bepalingen.

HUUROVEREENKOMST
Op basis van ROZ-model, aangevuld met standaard bepalingen eigenaar.

BTW BELASTE HUUR
Een met BTW belaste huurprijs is voor verhuurder het uitgangspunt. Voldoet huurder niet aan de voor belaste verhuur gestelde criteria, dan behoudt verhuurder zich het recht voor om het alsdan ontstane financiële nadeel voor verhuurder volledig te compenseren.

DISCLAIMER
Alhoewel deze tekst met de grootst mogelijke zorgvuldigheid is samengesteld kunnen noch opdrachtgever noch Thoma Post Bedrijfsmakelaars aansprakelijkheid aanvaarden voor eventuele onjuistheden dan wel voor verwachtingen gebaseerd op deze tekst, welke als vrijblijvende informatie dient te worden beschouwd. Overigens wordt onze aansprakelijkheid in alle gevallen beperkt tot het bedrag dat, in het desbetreffende geval wordt uitgekeerd krachtens de door ons afgesloten beroepsaansprakelijkheidsverzekering.

Toon meer


Eigenschappen

Overdracht

  • Huurprijs Huurprijs: 450,- Per maand
  • Status Beschikbaar
  • Aanvaarding In overleg

Oppervlakte

  • Oppervlakte 5000 m2

Bouw

  • Huidig gebruik Kantoorruimte
  • Energielabel A
  • Bouwjaar 1991

Overig

  • Parkeerplaatsen 0
  • Verdiepingen 1

Locatie

  • Provincie: Gelderland
  • Plaats: Apeldoorn
  • Adres: Prins Willem-Alexanderlaan 701
  • Postcode: 7311 ST

Bedrijfstakken in Apeldoorn

  • 8% Bouwnijverheid
  • 5% Cultuur, sport en recreatie
  • 0% Delfstoffenwinning
  • 0% Energievoorziening
  • 0% Extraterritoriale organisaties
  • 6% Financiële dienstverlening
  • 13% Gezondheids- en welzijnszorg
  • 15% Handel
  • 4% Horeca
  • 0% Huishoudens
  • 3% Industrie
  • 5% Informatie en communicatie
  • 1% Landbouw, bosbouw en visserij
  • 6% Onderwijs
  • 0% Openbaar bestuur en overheidsdiensten
  • 5% Overige dienstverlening
  • 18% Specialistische zakelijke diensten
  • 2% Verhuur en handel van onroerend goed
  • 5% Verhuur en overige zakelijke diensten
  • 2% Vervoer en opslag
  • 0% Waterbedrijven en afvalbeheer

Ons proces in 5 stappen

Wij staan je graag bij gedurende het hele aankoop- of aanhuurproces van je nieuwe bedrijfsruimte en adviseren je zodat jij de juiste huisvestingskeuzes voor jouw onderneming kunt maken!

1

Icon Stap 1

Wil je deze bedrijfsruimte graag fysiek bekijken? Maak dan een afspraak voor een bezichtiging.

2

Icon Stap 2

Tijdens de bezichtiging kun je al jouw vragen over de bedrijfsruimte stellen aan de bedrijfsmakelaar, zodat je daarna een weloverwogen keuze kunt maken.

3

Icon Stap 4

Past de bedrijfsruimte bij jouw onderneming, dan brengt de bedrijfsmakelaar namens jou een bieding uit of ontvang je van ons een vrijblijvend huurvoorstel.

4

Icon Stap 5

Komen we tot een overeenstemming over je nieuwe bedrijfsruimte, dan worden de gemaakte afspraken vastgelegd in een koop- of huurovereenkomst.

5

Icon Stap 3

Of je jouw nieuwe bedrijfsruimte hebt gehuurd of gekocht, wij begeleiden je tot het moment van oplevering. De nieuwe fase in jouw onderneming gaat van start!


Geïnteresseerd in dit object?

Plan een bezichtiging

Naam*

Peter Kolkman

Peter Kolkman

055 - 5260860


Gerelateerde bedrijfspanden

Kantoorruimte

Beschikbaar

Mr. H.F. de Boerlaan 24

7417 DA Deventer

Direct aan de buitengracht en op loopafstand van “de Boreel” bevindt zich het kantoorgebouw ‘Nieuwe Poort I’. ‘Het gebouw is onder architectuur ontworpen door Mario Botta en valt op door haar markante verschijning. Momenteel is er 455 m2 op de […]

Huurprijs: 110,- m2 / p.j.

Meer informatie

Kantoorruimte

Beschikbaar

Brinkstraat 2

7581 GC Losser

OBJECT/LIGGING Het betreft een zeer markant gebouw gelegen in het hart van het centrum van Losser. Het sfeervolle centrum bestaat uit een mix van lokale winkeliers en landelijke winkelketens. In de directe nabijheid, winkelcentrum De Brink, zijn o.a. Jumbo, Albert […]

Huurprijs: 120,- m2 / p.j.

Meer informatie


Meer over ons

Thumb Vacatures

Vacatures

We zijn altijd op zoek naar nieuw talent. Geef jouw carrière een boost bij Thoma Post Makelaars.

Lees meer.

Thumb Woontrends

Woon- en werktrends

Nieuwsgierig naar de woon- en werktrends voor 2024? Bekijk onze tips.

Lees meer.