7c2683e899eedecfd66303c33f9f6d4b.jpeg
KantoorruimteBeschikbaar

Apeldoorn – Oude Beekbergerweg 19

Huurprijs: 75,- m2 / p.j.

Beschrijving

Werken in een bijzonder monumentaal pand met historie maar met modern comfort? Je onderscheiden als bedrijf met je werkplek? Dan is dit je kans!

OBJECT
Het pand dateert uit 1932 en is oorspronkelijk gebouwd als 50 kV-station voor de PGEM. Realisatie van het 50 kV-station had verband met het zendstation op Radio Kootwijk dat in 1921 gebouwd is. Dit zendstation gebruikte veel stroom en de vraag naar stroom in Apeldoorn nam begin jaren 30 snel toe.

De ruimte op de verdieping die thans als kantoorruimte te huur wordt aangeboden was de zogenaamde bediening-of regelzaal, hier was tevens de relaiskamer en een telefoonruimte. De huidige vergaderruimtes op de 2e verdieping zijn in de oorspronkelijke hijstoren gerealiseerd. Het gebouw is ontworpen door architect Hendrik Fels die als huis architect voor PGEM werkte. De stijl van het gebouw heeft veel overeenkomsten met de architectuur van Dudok. Diverse stijlkenmerken zijn zowel binnen als buiten bewaard gebleven. Het plafond van de in het midden van de verdieping gelegen open kantoorruimte is uitgevoerd met een zeldzaam zogenaamd legraam (glazen plafond waardoor indirect licht valt).

Rond 2008 heeft de huidige eigenaar het pand met veel zorg en liefde getransformeerd met behoud van zo veel mogelijk stijlkenmerken naar een bijzondere werklocatie met modern comfort. Een deel van het gebouw wordt gebruikt als para medisch centrum voor onder andere fysiotherapie, manuele therapie, bewegingsleer, diëtiek etc. (zie Bosenweide.nl).

BEREIKBAARHEID
Eigen vervoer:
De bereikbaarheid met eigen vervoer is goed. Zowel via de snelwegen A1 en A50 is het object binnen ca. 10 autominuten te bereiken.

Openbaar vervoer:
Dichtstbijzijnde bushalte: Apeldoorn, Schaperstraat (loopafstand: 0,7 km. / looptijd ca. 9 min.)
Dichtstbijzijnde treinstation: Station Apeldoorn ( loopafstand: 1,4 km. / looptijd ca. 17 min.)

OPPERVLAKTE
De beschikbare kantoorruimte beslaat circa 620 m² VVO inclusief aandeel algemene ruimte (entree, keuken, gangen, toiletten).
Het kantoor beschikt over een eigen entree op de begane grond met liftinstallatie en trappenhuis. Op de tussenverdieping bevinden zich de moderne toiletten, opgedeeld in dames- en herentoilet alsmede een MIVA toilet.
Indeling 1e verdieping: Entree naar de grote open kantoorruimte met het glazen plafond. Deze bijzondere “kantoortuin” is geschikt voor meerdere werkplekken. Om de kantoortuin zijn diverse afsluitbare kantoorvertrekken en spreekkamers gesitueerd alsmede een grote vergader-/presentatiezaal geschikt voor circa 20 personen. Er is een tevens een complete moderne keuken en berg-/schoonmaakruimte.
Op de 2e verdieping is een vergader-/presentatieruimte voor circa 25 personen gesitueerd.

PARKEERGELEGENHEID
Voldoende gratis parkeergelegenheid.

BESTEMMING
Bij de gemeente Apeldoorn valt het onderhavige onroerend goed in het vigerende bestemmingsplan Stadsdeel Zuid-Midden. De bestemming van het perceel is: Gemengd -3. De voor Gemengd-3 aangewezen gronden zijn o.a. bestemd voor: kantoor, dienstverlening en maatschappelijke voorzieningen. U kunt het bestemmingsplan bij ons kantoor opvragen.

ENERGIELABEL
Niet van toepassing, het betreft een monument.

OPLEVERINGSNIVEAU
De kantoorruimte wordt in huidige complete staat opgeleverd.

AANVAARDING
Per direct.

HUURPRIJS
De huurprijs bedraagt € 75,- per m² per jaar te vermeerderen met BTW en servicekosten.

BTW BELASTE HUUR
Een met BTW belaste huurprijs is voor verhuurder het uitgangspunt. Voldoet huurder niet aan de voor belaste verhuur gestelde criteria, dan behoudt verhuurder zich het recht voor om het alsdan ontstane financiële nadeel voor verhuurder volledig te compenseren.

SERVICEKOSTEN
Servicekosten op basis van verrekenbaar voorschot € 26,50 per m² per jaar exclusief BTW.
– levering warmte, water en elektra.
– onderhoud buitenterrein en parkeerplaats.
– onderhoud buitenverlichting.
– onderhoud toegangspoorten, ramen wassen buitenzijde.
– verrekening opstal, OZB, beheerskosten.

HUURTERMIJN
In overleg, doch uiterlijk tot 31 december 2026 i.v.m. onderhuur. Een langere huurperiode is bespreekbaar.

HUURBETALING
Per maand vooruit.

INDEXERING
Jaarlijks op basis van het prijsindexcijfer volgens de consumenten-prijsindex (CPI), reeks CPI- alle huishoudens (op basis van het meest recente basisjaar), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

ZEKERHEIDSSTELLING
Een bankgarantie ter grootte van drie maanden huur en servicekosten, te vermeerderen met BTW.

HUUROVEREENKOMST
De op te stellen huurovereenkomst is conform de overeenkomst die door de Raad voor Onroerende Zaken in februari 2015 is vastgesteld en zoals gehanteerd wordt door de Nederlandse Vereniging van Makelaars NVM met de bijbehorende Algemene Bepalingen.

DISCLAIMER
Alhoewel deze informatie met de grootst mogelijke zorgvuldigheid is samengesteld kan Thoma Post Bedrijfsmakelaars geen aansprakelijkheid aanvaarden voor eventuele onjuistheden dan wel voor verwachtingen gebaseerd op deze informatie, welke als vrijblijvende informatie dient te worden beschouwd. Overigens wordt onze aansprakelijkheid in alle gevallen beperkt tot het bedrag dat, in het desbetreffende geval wordt uitgekeerd krachtens de door ons afgesloten beroepsaansprakelijkheidsverzekering. Tenzij schriftelijk anders is overeengekomen, zijn op al onze werkzaamheden de Algemene Voorwaarden van de NVM van toepassing.

Toon meer


Eigenschappen

Overdracht

  • Huurprijs Huurprijs: 75,- m2 / p.j.
  • Status Beschikbaar
  • Aanvaarding In overleg

Oppervlakte

  • Oppervlakte 620 m2

Bouw

  • Huidig gebruik Kantoorruimte
  • Bouwjaar 1932

Overig

  • Parkeerplaatsen 0
  • Verdiepingen 1

Locatie

  • Provincie: Gelderland
  • Plaats: Apeldoorn
  • Adres: Oude Beekbergerweg 19
  • Postcode: 7331 HL

Bedrijfstakken in Apeldoorn

  • 8% Bouwnijverheid
  • 5% Cultuur, sport en recreatie
  • 0% Delfstoffenwinning
  • 0% Energievoorziening
  • 0% Extraterritoriale organisaties
  • 6% Financiële dienstverlening
  • 13% Gezondheids- en welzijnszorg
  • 15% Handel
  • 4% Horeca
  • 0% Huishoudens
  • 3% Industrie
  • 5% Informatie en communicatie
  • 1% Landbouw, bosbouw en visserij
  • 6% Onderwijs
  • 0% Openbaar bestuur en overheidsdiensten
  • 5% Overige dienstverlening
  • 18% Specialistische zakelijke diensten
  • 2% Verhuur en handel van onroerend goed
  • 5% Verhuur en overige zakelijke diensten
  • 2% Vervoer en opslag
  • 0% Waterbedrijven en afvalbeheer

Plattegrond


Ons proces in 5 stappen

Wij staan je graag bij gedurende het hele aankoop- of aanhuurproces van je nieuwe bedrijfsruimte en adviseren je zodat jij de juiste huisvestingskeuzes voor jouw onderneming kunt maken!

1

Icon Stap 1

Wil je deze bedrijfsruimte graag fysiek bekijken? Maak dan een afspraak voor een bezichtiging.

2

Icon Stap 2

Tijdens de bezichtiging kun je al jouw vragen over de bedrijfsruimte stellen aan de bedrijfsmakelaar, zodat je daarna een weloverwogen keuze kunt maken.

3

Icon Stap 4

Past de bedrijfsruimte bij jouw onderneming, dan brengt de bedrijfsmakelaar namens jou een bieding uit of ontvang je van ons een vrijblijvend huurvoorstel.

4

Icon Stap 5

Komen we tot een overeenstemming over je nieuwe bedrijfsruimte, dan worden de gemaakte afspraken vastgelegd in een koop- of huurovereenkomst.

5

Icon Stap 3

Of je jouw nieuwe bedrijfsruimte hebt gehuurd of gekocht, wij begeleiden je tot het moment van oplevering. De nieuwe fase in jouw onderneming gaat van start!


7c2683e899eedecfd66303c33f9f6d4b.jpeg Thomapost Brochure Bog

Download deze brochure

U kunt onze brochure van dit object ook download en zo alles eens rustig op uw gemak doorlezen en bekijken. Vul hieronder uw e-mailadres in en klik op de button zodat het downloaden kan starten.


Geïnteresseerd in dit object?

Plan een bezichtiging

Naam*

Peter Kolkman

Peter Kolkman

055 - 5260860


Gerelateerde bedrijfspanden

Kantoorruimte

Beschikbaar

Bergweidedijk 2

7418 AD Deventer

********BELEGGING********* Dit grotendeels verhuurde bedrijfspand – bestaande uit een showroom/kantoor en magazijn – bevindt zich op een uitstekend bereikbare TOPLOCATIE op het kantorenpark “Hanzepark” (Kloosterlanden), nagenoeg direct gelegen aan de rijksweg A1 en de Zutphenseweg. De pand ligt direct op […]

Vraagprijs: 2.250.000,- Kosten koper

Meer informatie

Kantoorruimte

Beschikbaar

Hoeflingweg 5

7241 CJ Lochem

Hoeflingweg 5 te Lochem Flexibel huren van turn key kantoorruimte in ondernemershuis Hoeflinghof in Lochem. In het ondernemershuis “Hoeflinghof” zijn er diverse turn key kantoorruimtes beschikbaar voor de verhuur. Het ondernemershuis verhuurt flexibele werkplekken, vergaderruimten en kantoorkamer(s). In de huidige […]

Huurprijs: 300,- Per maand

Meer informatie


Meer over ons

Thumb Vacatures

Vacatures

We zijn altijd op zoek naar nieuw talent. Geef jouw carrière een boost bij Thoma Post Makelaars.

Lees meer.

Thumb Woontrends

Woon- en werktrends

Nieuwsgierig naar de woon- en werktrends voor 2024? Bekijk onze tips.

Lees meer.