F8199fa73bfb517667d7304db8d17824.jpeg
KantoorruimteBeschikbaar

Apeldoorn – Linie 580

Huurprijs: 95,- m2 / p.j.

Beschrijving

“La Baronne” maakt onderdeel uit van het multifunctionele kantorencentrum “Het Bastion”. is een modern kantoorgebouw met een fraaie architectuur. Het gebouw maakt onderdeel uit van het bijzonder goed bereikbare kantorencentrum La Bastion, gelegen in Apeldoorn Oost, naast winkelcentrum Het Fort enerzijds en het NS-station Osseveld anderzijds. Kortom, een fris kantoorgebouw met een zeer hoog voorzieningenniveau.

La Baronne is een modern, rechthoekig kantoorgebouw bestaande uit vijf bouwlagen. Kenmerkend is de frisse blauwgekleurde gevel die het gebouw een markante uitstraling geeft. La Baronne heeft een totaal oppervlakte van 1.894 m². Het object wordt ontsloten door een entreepartij met volautomatische tourniquet, die toegang geeft tot de met natuursteen afgewerkte entreehal. Vanuit hier zijn de verdiepingen bereikbaar per lift of trap. Per verdieping is een sanitaire groep aanwezig.

Het gebouw is gelegen in de jonge Apeldoornse wijk Osseveld. De locatie kenmerkt zich door de vele voorzieningen, zoals een winkelcentrum, scholen, een kinderdagverblijf, een sportschool en goede aansluitingen op het openbaar vervoer en snelwegen. Alle voorzieningen bevinden zich op loopafstand. Aan de achterzijde van La Baronne ligt het treinstation Apeldoorn Osseveld. Per bus is de reistijd vanuit het centrum ca. 9 minuten. De snelwegen A1 en A50 zijn op slechts enkele autominuten verwijderd.

OPPERVLAKTE
Momenteel is voor de verhuur beschikbaar:

4e verdieping:
– ruimte 4.07 ca. 29 m² (ca. 45 m2 met bijtelling)
€ 356,- per maand, exclusief btw en € 187,31 servicekosten exclusief btw
– ruimte 4.08 ca. 39 m² (ca. 61 m2 met bijtelling)
€ 485,- per maand, exclusief btw en € 252,77 servicekosten exclusief btw

ENERGIELABEL
B

BESTEMMING
Bij de gemeente Apeldoorn valt het onderhavige onroerend goed in het vigerende bestemmingsplan Ossewold-Woudhuis. De bestemming van het perceel is: kantoor. U kunt het bestemmingsplan bij ons kantoor opvragen.

OPLEVERINGSNIVEAU
Het gebouw beschikt over de volgende voorzieningen:
-entree middels tourniquet
-scheidingswanden
-plafond voorzien van Tl-verlichting, deels v.v. bewegingsmelders
-alarminstallatie
-te openen ramen
-flexibele indeelbaarheid van de vloeren
-toiletgroepen per etage
-vloerbedekking
-binnenzonwering
-een pantry met spoelbak
-close-in boiler
-vaatwasser
-klimaatbeheersing middels een CV-installatie met paneelradiatoren en thermostatische ventielen
-een luchtbehandelingsinstallatie met topkoeling
-ruime parkeervoorziening

PARKEERGELEGENHEID
Bij het object behoren 35 parkeerplaatsen op eigen terrein. Op het aangrenzende openbare parkeerterrein is het mogelijk 2 uur gratis te parkeren

HUURPRIJS
Kantoorruimte € 95,00 per m² per jaar, te vermeerderen met BTW
Parkeren € 350,- per parkeerplaats per jaar, te vermeerderen met BTW

SERVICEKOSTEN
€ 50,- per m² per jaar, te vermeerderen met BTW

HUURTERMIJN
5 (vijf) + 5 (vijf) jaar (een kortere termijn is eventueel bespreekbaar).

INGANGSDATUM
In onderling overleg, op korte termijn mogelijk.

ZEKERHEIDSSTELLING
Bankgarantie c.q. waarborgsom ter grootte van minimaal 3 maanden huur incl. BTW.

INDEXERING
Jaarlijks conform het prijsindexcijfer gepubliceerd door het CBS (CPI).

HUUROVEREENKOMST
De te sluiten huurovereenkomst zal worden opgemaakt conform het model welke door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ).

BTW BELASTE HUUR
Een met BTW belaste huurprijs is voor verhuurder het uitgangspunt. Voldoet huurder niet aan de voor belaste verhuur gestelde criteria, dan behoudt verhuurder zich het recht voor om het alsdan ontstane financiële nadeel voor verhuurder volledig te compenseren.

DISCLAIMER
Alhoewel deze informatie met de grootst mogelijke zorgvuldigheid is samengesteld kan Thoma Post Bedrijfsmakelaars geen aansprakelijkheid aanvaarden voor eventuele onjuistheden dan wel voor verwachtingen gebaseerd op deze informatie, welke als vrijblijvende informatie dient te worden beschouwd. Overigens wordt onze aansprakelijkheid in alle gevallen beperkt tot het bedrag dat, in het desbetreffende geval wordt uitgekeerd krachtens de door ons afgesloten beroepsaansprakelijkheidsverzekering. Tenzij schriftelijk anders is overeengekomen, zijn op al onze werkzaamheden de Algemene Voorwaarden van de NVM van toepassing.

Toon meer


Eigenschappen

Overdracht

  • Huurprijs Huurprijs: 95,- m2 / p.j.
  • Status Beschikbaar
  • Aanvaarding In overleg

Oppervlakte

  • Oppervlakte 106 m2

Bouw

  • Huidig gebruik Kantoorruimte
  • Energielabel B
  • Bouwjaar 2002

Overig

  • Parkeerplaatsen 0
  • Verdiepingen 1

Locatie

  • Provincie: Gelderland
  • Plaats: Apeldoorn
  • Adres: Linie 580
  • Postcode: 7325 DZ

Bedrijfstakken in Apeldoorn

  • 8% Bouwnijverheid
  • 5% Cultuur, sport en recreatie
  • 0% Delfstoffenwinning
  • 0% Energievoorziening
  • 0% Extraterritoriale organisaties
  • 4% Financiële dienstverlening
  • 14% Gezondheids- en welzijnszorg
  • 15% Handel
  • 3% Horeca
  • 0% Huishoudens
  • 3% Industrie
  • 5% Informatie en communicatie
  • 1% Landbouw, bosbouw en visserij
  • 6% Onderwijs
  • 0% Openbaar bestuur en overheidsdiensten
  • 5% Overige dienstverlening
  • 19% Specialistische zakelijke diensten
  • 2% Verhuur en handel van onroerend goed
  • 6% Verhuur en overige zakelijke diensten
  • 2% Vervoer en opslag
  • 0% Waterbedrijven en afvalbeheer

Plattegrond


Ons proces in 5 stappen

Wij staan je graag bij gedurende het hele aankoop- of aanhuurproces van je nieuwe bedrijfsruimte en adviseren je zodat jij de juiste huisvestingskeuzes voor jouw onderneming kunt maken!

1

Icon Stap 1

Wil je deze bedrijfsruimte graag fysiek bekijken? Maak dan een afspraak voor een bezichtiging.

2

Icon Stap 2

Tijdens de bezichtiging kun je al jouw vragen over de bedrijfsruimte stellen aan de bedrijfsmakelaar, zodat je daarna een weloverwogen keuze kunt maken.

3

Icon Stap 4

Past de bedrijfsruimte bij jouw onderneming, dan brengt de bedrijfsmakelaar namens jou een bieding uit of ontvang je van ons een vrijblijvend huurvoorstel.

4

Icon Stap 5

Komen we tot een overeenstemming over je nieuwe bedrijfsruimte, dan worden de gemaakte afspraken vastgelegd in een koop- of huurovereenkomst.

5

Icon Stap 3

Of je jouw nieuwe bedrijfsruimte hebt gehuurd of gekocht, wij begeleiden je tot het moment van oplevering. De nieuwe fase in jouw onderneming gaat van start!


F8199fa73bfb517667d7304db8d17824.jpeg Thomapost Brochure Bog

Download deze brochure

U kunt onze brochure van dit object ook download en zo alles eens rustig op uw gemak doorlezen en bekijken. Vul hieronder uw e-mailadres in en klik op de button zodat het downloaden kan starten.


Geïnteresseerd in dit object?

Plan een bezichtiging

Naam*

Peter Kolkman

Peter Kolkman

055 - 5260860


Gerelateerde bedrijfspanden

Kantoorruimte

Beschikbaar

Oude Apeldoornseweg 41

7333 NR Apeldoorn

Type 2, ca. 39 m2 geschikt voor 3-4 werkplekken. Unit A2.14 Het gebouw beschikt over de volgende voorzieningen: – Schoonmaak algemene ruimtes; – Parkeren voor bezoekers; – Bemande receptie; – gratis WiFi; – Koffie en thee; – Ontvangst bezoekers; – […]

Huurprijs: 439,- Per maand

Meer informatie

Kantoorruimte

Beschikbaar

Linie 520

7325 DZ Apeldoorn

TE HUUR Multi tenant kantoorgebouw ‘Le Brissac” aan de Linie 520 in Apeldoorn met uitstekende parkeervoorzieningen. Het kantoorgebouw is gesitueerd nabij het NS-station Apeldoorn Osseveld. LOCATIE Het kantoorgebouw met de naam ”Le Brissac” maakt deel uit van het kantorencentrum ”La […]

Huurprijs: 110,- m2 / p.j.

Meer informatie


Meer over ons

Vacatures Thoma Post Makelaars

Vacatures

We zijn altijd op zoek naar nieuw talent. Geef jouw carrière een boost bij Thoma Post Makelaars.

Lees meer.

Thoma Post Enschede

Woon- en werktrends

Nieuwsgierig naar de woon- en werktrends voor 2024? Bekijk onze tips.

Lees meer.