6ed4a37d726e98a71f383399884d3356.jpeg
KantoorruimteBeschikbaar

Apeldoorn – Landdrostlaan 51

Prijs op aanvraag

Beschrijving

THE MIXER
Een plek waar alles samenkomt. Modern, stijlvol, karakteristiek en geheel naar eigen wens in te delen.
THE MIXER, gelegen in Apeldoorn-Zuid, biedt organisaties een werkplek die een-op-een aansluit op hun fysieke ruimtebehoefte. Huur je eigen kantoor in een modern en bruisend kantoorgebouw met een zakelijke uitstraling en hoog afwerkingsniveau.

Het concept van The Mixer maakt het mogelijk voor ondernemers om een deel van het kantoorpand te huren. Waarbij je in het sociale hart samen met andere ondernemers gebruik maakt van allerlei van voorzieningen.

In The Mixer is het mogelijk om units te huren vanaf 25 m² tot 5.000 m². Verschillende metrages/indelingen zijn mogelijk.
Voor elke ondernemer kan The Mixer op maat een kantoorunit vormgeven die aan alle wensen voldoet.

Work:
Werken in een moderne en productieve omgeving waar creativiteit de ruimte krijgt die het verdient. De kantoren kunnen naar eigen wens duurzaam en gemeubileerd opgeleverd worden, eventueel in samenspraak met de architect van The Mixer.

Meet:
Ontvang klanten en gasten in modern ingerichte vergaderruimtes voorzien van uitgebreide communicatiemogelijkheden en grote beeldschermen. Geschikt voor zowel grote als kleine groepen en met een professionele uitstraling.
De optimale ligging van The Mixer draagt tevens bij aan een optimale bereikbaarheid voor klanten en leveranciers.

Connect:
Kom samen in de stijlvol ingerichte brasserie waar vanaf vier euro per persoon geluncht kan worden in de gezellige eetruimte of buiten op het sfeervolle terras.

FACILITEITEN
Brasserie: Er is een brasserie aanwezig met een mooi terras. Heerlijk om buiten een maaltijd te eten.
Digitale receptie: Bij binnenkomst is er een digitale receptie aanwezig, die de afspraken aanmelden.
Verder zijn er:
Flexibele werkplekken, vergaderruimtes, coffee corner, cameratoezicht, glasvezel en WiFi.

OPPERVLAKTE
Voor de verhuur is momenteel circa 5.000 m² kantoorruimte beschikbaar op begane grond de 1e, 2e en 3e verdieping, in units vanaf 22 m²:

De bovengenoemde metrages zijn uitsluitend indicatief. Het object is niet conform NEN 2580 gemeten, derhalve kan geen enkel recht worden ontleend aan de genoemde metrages.

ENERGIELABEL
A.

PARKEERGELEGENHEID
Op het achtergelegen parkeerterrein zijn in totaal 122 plaatsen gelegen. De parkeerplaatsen (38 gratis parkeerplaatsen) aan de voorzijde zijn voor de bezoeker van alle gebruikers van The Mixer.
Op het parkeerterrein zijn enkele laadpalen aanwezig.

OPLEVERINGSNIVEAU
Het object wordt opgeleverd inclusief onder andere:
– Vloerbedekking;
– Aanwezige (glazen)tussenwanden;
– Koeling;
– Led-verlichting;
– Digitale receptie bij de centrale hal;
– Brasserie en terras aan de achterzijde van The Mixer;
– Gemeenschappelijk gebruik van de 5 aanwezige Meetingrooms welke door huurders (naar rato) gratis gebruikt kunnen worden via een reserveringsysteem;
– Flexibele werkplekken;
– Koffiecorner.

HUURPRIJS
Kantoor: vanaf € 135,- / m2 per jaar
Parkeren : vanaf € 35,– pp / maand.
Voor de kleinere units gelden unitprijzen. Wij maken graag een voorstel op maat.

(VOORSCHOT) SERVICEKOSTEN
Vanaf € 45,- per m² per jaar, te vermeerderen met BTW voor bijkomende leveringen en diensten.

INTERNET
Op basis van de gewenste snelheid wordt er internet aangeboden. Prijs op aanvraag.

HUURBETALING
Per maand vooruit.

HUURTERMIJN
5 (vijf) + 5 (vijf) jaar (een kortere termijn is eventueel bespreekbaar).

INGANGSDATUM
In onderling overleg, op korte termijn mogelijk.

ZEKERHEIDSSTELLING
Bankgarantie of waarborgsom ter grootte van minimaal 3 maanden huur incl. BTW.

HUURINDEXATIE
Jaarlijks conform het prijsindexcijfer gepubliceerd door het CBS (CPI).

HUUROVEREENKOMST
Op basis van het standaardmodel van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ), zoals gehanteerd door de Nederlandse Vereniging van Makelaars in onroerend goed (NVM), model kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW, met bijbehorende Algemene Bepalingen gedeponeerd bij de griffie van de rechtbank te Den Haag op 30 januari 2015 en aldaar ingeschreven onder nummer 15/20.

BTW BELASTE HUUR
Een met BTW belaste huurprijs is voor verhuurder het uitgangspunt. Voldoet huurder niet aan de voor belaste verhuur gestelde criteria, dan behoudt verhuurder zich het recht voor om het alsdan ontstane financiële nadeel voor verhuurder volledig te compenseren.

TECHNISCHE SPECIFICATIES:
De gehele technische cv-installatie is vernieuwd met drie energiezuinige en milieuvriendelijke Remeha ketels. Het centrale hart van het gebouw is voorzien van meerdere, nieuwe Textiel Design luchtverwarmers en koelers. Praktisch, efficiënt en energiezuinig.
De koelmachines zijn geheel nagekeken en waar nodig vernieuwd zodat er altijd een behaaglijk klimaat heerst binnen het gebouw.
De verlichting is in zijn geheel vervangen door led spots en led lichtbakken met automatische licht sensoren. Buiten het gebouw zijn zeer duurzame en moderne aluminium lantaarns geplaatst. Ook op de parkeerplaatsen zijn de oude lantaarns omgebouwd naar led-verlichting.
Om te voldoen aan de energierichtlijnen van 2023 zijn er 75 zonnepanelen geïnstalleerd. Dit heeft ervoor gezorgd dat The Mixer is voorzien van een Energielabel A.
Voor de veiligheid is het gebouw voorzien van inbraakalarm en aangesloten op de meldkamer.
De sloten van de voor- en achterdeuren zijn elektronisch en te openen via een smartphone.

DISCLAIMER
Alhoewel deze tekst met de grootst mogelijke zorgvuldigheid is samengesteld kunnen noch opdrachtgever noch Thoma Post Bedrijfsmakelaars aansprakelijkheid aanvaarden voor eventuele onjuistheden dan wel voor verwachtingen gebaseerd op deze tekst, welke als vrijblijvende informatie dient te worden beschouwd. Overigens wordt onze aansprakelijkheid in alle gevallen beperkt tot het bedrag dat, in het desbetreffende geval wordt uitgekeerd krachtens de door ons afgesloten beroepsaansprakelijkheidsverzekering.

Toon meer


Eigenschappen

Overdracht

  • Huurprijs Prijs op aanvraag
  • Status Beschikbaar
  • Aanvaarding In overleg

Oppervlakte

  • Oppervlakte 5000 m2

Bouw

  • Huidig gebruik Kantoorruimte
  • Energielabel A
  • Bouwjaar 1988

Overig

  • Parkeerplaatsen 0
  • Verdiepingen 1

Locatie

  • Provincie: Gelderland
  • Plaats: Apeldoorn
  • Adres: Landdrostlaan 51
  • Postcode: 7327 GM

Bedrijfstakken in Apeldoorn

  • 8% Bouwnijverheid
  • 5% Cultuur, sport en recreatie
  • 0% Delfstoffenwinning
  • 0% Energievoorziening
  • 0% Extraterritoriale organisaties
  • 6% Financiële dienstverlening
  • 13% Gezondheids- en welzijnszorg
  • 15% Handel
  • 4% Horeca
  • 0% Huishoudens
  • 3% Industrie
  • 5% Informatie en communicatie
  • 1% Landbouw, bosbouw en visserij
  • 6% Onderwijs
  • 0% Openbaar bestuur en overheidsdiensten
  • 5% Overige dienstverlening
  • 18% Specialistische zakelijke diensten
  • 2% Verhuur en handel van onroerend goed
  • 5% Verhuur en overige zakelijke diensten
  • 2% Vervoer en opslag
  • 0% Waterbedrijven en afvalbeheer

Plattegrond


Ons proces in 5 stappen

Wij staan je graag bij gedurende het hele aankoop- of aanhuurproces van je nieuwe bedrijfsruimte en adviseren je zodat jij de juiste huisvestingskeuzes voor jouw onderneming kunt maken!

1

Icon Stap 1

Wil je deze bedrijfsruimte graag fysiek bekijken? Maak dan een afspraak voor een bezichtiging.

2

Icon Stap 2

Tijdens de bezichtiging kun je al jouw vragen over de bedrijfsruimte stellen aan de bedrijfsmakelaar, zodat je daarna een weloverwogen keuze kunt maken.

3

Icon Stap 4

Past de bedrijfsruimte bij jouw onderneming, dan brengt de bedrijfsmakelaar namens jou een bieding uit of ontvang je van ons een vrijblijvend huurvoorstel.

4

Icon Stap 5

Komen we tot een overeenstemming over je nieuwe bedrijfsruimte, dan worden de gemaakte afspraken vastgelegd in een koop- of huurovereenkomst.

5

Icon Stap 3

Of je jouw nieuwe bedrijfsruimte hebt gehuurd of gekocht, wij begeleiden je tot het moment van oplevering. De nieuwe fase in jouw onderneming gaat van start!


6ed4a37d726e98a71f383399884d3356.jpeg Thomapost Brochure Bog

Download deze brochure

U kunt onze brochure van dit object ook download en zo alles eens rustig op uw gemak doorlezen en bekijken. Vul hieronder uw e-mailadres in en klik op de button zodat het downloaden kan starten.


Geïnteresseerd in dit object?

Plan een bezichtiging

Naam*

Peter Kolkman

Peter Kolkman

055 - 5260860


Gerelateerde bedrijfspanden

Kantoorruimte

Beschikbaar

Misterweg 174

7102 EP Winterswijk

Betaalbare zelfstandige KANTOORUNIT op een ultieme zichtlocatie! Goed bereikbaar, aan de provinciale weg, juist buiten de bebouwde kom. Parkeerruimte direct voor de deur! De ruimte is mooi licht en voorzien van een entree met aansluitend een pantry/keukenblok en toilet. Het […]

Huurprijs: 300,- Per maand

Meer informatie

Kantoorruimte

Beschikbaar

Hoeflingweg 5

7241 CJ Lochem

Hoeflingweg 5 te Lochem Flexibel huren van turn key kantoorruimte in ondernemershuis Hoeflinghof in Lochem. In het ondernemershuis “Hoeflinghof” zijn er diverse turn key kantoorruimtes beschikbaar voor de verhuur. Het ondernemershuis verhuurt flexibele werkplekken, vergaderruimten en kantoorkamer(s). In de huidige […]

Huurprijs: 300,- Per maand

Meer informatie


Meer over ons

Thumb Vacatures

Vacatures

We zijn altijd op zoek naar nieuw talent. Geef jouw carrière een boost bij Thoma Post Makelaars.

Lees meer.

Thumb Woontrends

Woon- en werktrends

Nieuwsgierig naar de woon- en werktrends voor 2024? Bekijk onze tips.

Lees meer.