5a4d219c373236176f691fc3621de22e.jpeg
KantoorruimteBeschikbaar

Apeldoorn – John F. Kennedylaan 32

Huurprijs: 120,- m2 / p.j.

Beschrijving

Eigentijdse kantoorruimte met royale parkeervoorzieningen op de voormalige locatie van de Nederlandsche Bank.

LOCATIE
Het kantoorgebouw is gelegen op een zeer mooie locatie in het Sprengenbos aan de westzijde van Apeldoorn. In de directe omgeving zijn onder andere het Veluws College en de Belastingdienst op het Walterbos Complex gevestigd.

BEREIKBAARHEID
Het object is zowel vanuit invalswegen en de autosnelweg A1, als vanuit het centrum goed bereikbaar.

Per OV:
Dichtstbijzijnde bushalte: direct voor het gebouw
Loopafstand: 0 km.
Looptijd: 0 min.

Dichtstbijzijnde treinstation: Station Apeldoorn
Loopafstand: 2,9 km
Looptijd: 36 min

OPPERVLAKTE
Voor de verhuur is momenteel circa 3.007 m² (VVO) beschikbaar:

Bouwdeel A, geheel (bouwjaar: 2004)
Begane grond: circa 835 m² (VVO)
1e verdieping: circa 617 m² (VVO)
2e verdieping: circa 820 m² (VVO)
Totaal: circa 2.272 m² (VVO)

Bouwdeel B, gedeeltelijk (bouwjaar: 1971)
2e verdieping: circa 735 m² (VVO)

De genoemde oppervlakten zijn slechts indicatief. Eventuele afwijkingen hierin vormen geen aanleiding tot verrekening.

ENERGIELABEL
B.

PARKEERGELEGENHEID
Aantal parkeerplaatsen bij object: 176 zwerfplekken, 3 laadpunten (parkeernorm: in overleg)

VOORZIENINGEN
Het object wordt opgeleverd in de huidige staat, o.a. voorzien van:
– eigen entree voorzijde/ gemeenschappelijke entree achterzijde;
– personenlift (2 stuks);
– (gemeenschappelijke) gescheiden sanitaire groepen per verdieping;
– (gemeenschappelijk) grandcafé/ lunchruimte v.v. uitgifte voorziening, grootkeuken en spoelvoorziening;
– huidige systeemplafonds voorzien van bandrasters en ingebouwde verlichtingsarmaturen;
– huidige systeemwanden;
– huidige vloerbedekking;
– huidige kabelgoten voorzien van elektra;
– huidige mechanische ventilatie voorzien van topkoeling;
– huidige zonwerende beglazing;
– huidige centrale verwarming;
– medegebruik fietsenstalling;
– intercominstallatie;
– deels te openen ramen;
– huidige pantry’s;
– aansluiting op het glasvezelnet;
– huidige airco-units (waar aanwezig);
– huidige databekabeling (waar aanwezig).
De huidige airco-units en/of databekabeling wordt eenmalig om niet ter beschikking gesteld aan huurder. Verhuurder aanvaardt geen aansprakelijkheid voor de werking van de genoemde voorzieningen. Eventuele vervanging, reparatie en/of onderhoud komen voor rekening van huurder.

HUURGEGEVENS
All-In Huurprijs (huurprijs + servicekosten) kantoorruimte.
€ 120,- per m² per jaar, te vermeerderen met BTW.

Huurprijs parkeerplaats
Huurprijs nader te bepalen met verhuurder.

SERVICEKOSTEN
Door of vanwege verhuurder wordt de levering van de volgende zaken en diensten verzorgd welke zijn inbegrepen in de All-in huurprijs:
– Gasverbruik inclusief vastrecht;
– Waterverbruik inclusief vastrecht;
– Elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht;
– Onderhoud en periodieke controle van:
– Centrale verwarmingsinstallatie;
– Liftinstallatie;
– Luchtbehandelingsinstallatie;
– Noodverlichtingsinstallatie;
– Bliksembeveiligingsinstallatie (voor zover wettelijk verplicht);
– Brandmeldinstallatie/brandblusmiddelen (voor zover wettelijk verplicht);
– Ontruimingsinstallatie (voor zover wettelijk verplicht);
– Storingmeldinstallatie (voor zover wettelijk verplicht);
– Hydrofoorinstallatie (voor zover wettelijk verplicht);
– Slagboominstallatie;
– Schoonmaak gemeenschappelijke ruimten; liften, beglazing gemeenschappelijke ruimten, terrassen en terrein;
– Periodiek reinigen daken en hemelwaterafvoeren;
– Ontstopping riolering (voor zover niet toe te rekenen aan gebruik);
– Onderhoud terrein en tuinen;
– Vervanging van lampen in de gemeenschappelijke ruimten;
– Telecommunicatiekosten van lift-, alarm-, brandmeld- en storingsmeldinstallatie (voor zover van toepassing);
– Assurantiepremie buitenbeglazing.

BESTEMMING
Conform het vigerend bestemmingsplan “Stadsdeel Noord-West”:
– Kantoordoeleinden en/of zakelijke dienstverlening, met daarbij behorende voorzieningen.

HUURBETALING
Per kwartaal vooruit.

HUURTERMIJN
In overleg.

OPZEGTERMIJN
6 (zes) maanden.

AANVAARDING
In overleg.

INDEXERING
Jaarlijks op basis van het prijsindexcijfer volgens de consumenten-prijsindex (CPI), reeks CPI- alle huishoudens (op basis van het meest recente basisjaar), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

ZEKERHEIDSSTELLING
Een bankgarantie ter grootte van 3 (drie) maanden huur en servicekosten, te vermeerderen met BTW.

HUUROVEREENKOMST
De te sluiten huurovereenkomst zal worden opgemaakt conform het model welke door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ).

BTW BELASTE HUUR
Een met BTW belaste huurprijs is voor verhuurder het uitgangspunt. Voldoet huurder niet aan de voor belaste verhuur gestelde criteria, dan behoudt verhuurder zich het recht voor om het alsdan ontstane financiële nadeel voor verhuurder volledig te compenseren.

DISCLAIMER
Alhoewel deze informatie met de grootst mogelijke zorgvuldigheid is samengesteld kan Thoma Post Bedrijfsmakelaars geenaansprakelijkheid aanvaarden voor eventuele onjuistheden dan wel voor verwachtingen gebaseerd op deze informatie, welke als vrijblijvende informatie dient te worden beschouwd. Overigens wordt onze aansprakelijkheid in alle gevallen beperkt tot het bedrag dat, in het desbetreffende geval wordt uitgekeerd krachtens de door ons afgesloten beroepsaansprakelijkheidsverzekering. Tenzij schriftelijk anders is overeengekomen, zijn op al onze werkzaamheden de Algemene Voorwaarden van de NVM van toepassing.

Toon meer


Eigenschappen

Overdracht

  • Huurprijs Huurprijs: 120,- m2 / p.j.
  • Status Beschikbaar
  • Aanvaarding In overleg

Oppervlakte

  • Oppervlakte 3007 m2

Bouw

  • Huidig gebruik Kantoorruimte
  • Energielabel B
  • Bouwjaar 1971

Overig

  • Parkeerplaatsen 0
  • Verdiepingen 1

Video


Locatie

  • Provincie: Gelderland
  • Plaats: Apeldoorn
  • Adres: John F. Kennedylaan 32
  • Postcode: 7314 PS

Bedrijfstakken in Apeldoorn

  • 8% Bouwnijverheid
  • 5% Cultuur, sport en recreatie
  • 0% Delfstoffenwinning
  • 0% Energievoorziening
  • 0% Extraterritoriale organisaties
  • 6% Financiële dienstverlening
  • 13% Gezondheids- en welzijnszorg
  • 15% Handel
  • 4% Horeca
  • 0% Huishoudens
  • 3% Industrie
  • 5% Informatie en communicatie
  • 1% Landbouw, bosbouw en visserij
  • 6% Onderwijs
  • 0% Openbaar bestuur en overheidsdiensten
  • 5% Overige dienstverlening
  • 18% Specialistische zakelijke diensten
  • 2% Verhuur en handel van onroerend goed
  • 5% Verhuur en overige zakelijke diensten
  • 2% Vervoer en opslag
  • 0% Waterbedrijven en afvalbeheer

Plattegrond


Ons proces in 5 stappen

Wij staan je graag bij gedurende het hele aankoop- of aanhuurproces van je nieuwe bedrijfsruimte en adviseren je zodat jij de juiste huisvestingskeuzes voor jouw onderneming kunt maken!

1

Icon Stap 1

Wil je deze bedrijfsruimte graag fysiek bekijken? Maak dan een afspraak voor een bezichtiging.

2

Icon Stap 2

Tijdens de bezichtiging kun je al jouw vragen over de bedrijfsruimte stellen aan de bedrijfsmakelaar, zodat je daarna een weloverwogen keuze kunt maken.

3

Icon Stap 4

Past de bedrijfsruimte bij jouw onderneming, dan brengt de bedrijfsmakelaar namens jou een bieding uit of ontvang je van ons een vrijblijvend huurvoorstel.

4

Icon Stap 5

Komen we tot een overeenstemming over je nieuwe bedrijfsruimte, dan worden de gemaakte afspraken vastgelegd in een koop- of huurovereenkomst.

5

Icon Stap 3

Of je jouw nieuwe bedrijfsruimte hebt gehuurd of gekocht, wij begeleiden je tot het moment van oplevering. De nieuwe fase in jouw onderneming gaat van start!


5a4d219c373236176f691fc3621de22e.jpeg Thomapost Brochure Bog

Download deze brochure

U kunt onze brochure van dit object ook download en zo alles eens rustig op uw gemak doorlezen en bekijken. Vul hieronder uw e-mailadres in en klik op de button zodat het downloaden kan starten.


Geïnteresseerd in dit object?

Plan een bezichtiging

Naam*

Peter Kolkman

Peter Kolkman

055 - 5260860


Gerelateerde bedrijfspanden

Kantoorruimte

Beschikbaar

Hofkampstraat 49

7607 NC Almelo

ALGEMEEN Wij geloven in huisvesting voor iedereen! Ook voor starters, zzp’ers en kleine ondernemingen is de zolderkamer verleden tijd. Flexibiliteit, kosten en een eigen professionele identiteit zijn belangrijk in de keuze voor kantoorruimte. Flexwerken is slechts een aanvulling op een […]

Huurprijs: 750,- Per maand

Meer informatie

Kantoorruimte

Beschikbaar

Zutphenseweg 51

7418 AH Deventer

Het kantoorgebouw “Zonnestaete” is een uit 1958 stammend, markant kantoorgebouw (voormalig Thomassen & Drijver ), ontworpen door de Deventer architect J.D. Postma. Het gebouw is dankzij haar tijdloze ontwerp, gehanteerde bouwmethode en toegepaste materialen gekwalificeerd als “industrieel erfgoed”. Zonnestaete is […]

Huurprijs: 129,- m2 / p.j.

Meer informatie


Meer over ons

Thumb Vacatures

Vacatures

We zijn altijd op zoek naar nieuw talent. Geef jouw carrière een boost bij Thoma Post Makelaars.

Lees meer.

Thumb Woontrends

Woon- en werktrends

Nieuwsgierig naar de woon- en werktrends voor 2024? Bekijk onze tips.

Lees meer.