1ea13aa1faa4c96df6c00bac6bf044e8.jpeg
KantoorruimteBeschikbaar

Apeldoorn – John F. Kennedylaan 32

Huurprijs: 70,- m2 / p.j.

Beschrijving

Luxe kantoorruimte in gedeeltelijk gerenoveerd kantoorcomplex; het voormalige kantoorgebouw van de Nederlandsche Bank. Het complex is gelegen op een zeer mooie locatie in het Sprengenbos. Het gerenoveerde deel uit 1971 staat in directe verbinding met de nieuwbouw uit 2004. In dit kantoor is het zogenaamde “Centre of Excellence” gevestigd waarin talenten specifiek worden opgeleid tot de versterking die u nodig heeft in uw bedrijf.

OPPERVLAKTE
Begane grond ca. 232 m²
Begane grond ca. 116 m²
1e verdieping ca. 1.055 m²
1e verdieping ca. 236 m²
1e verdieping ca. 408 m²
2e verdieping ca. 102 m²
2e verdieping ca. 552 m²
2e verdieping ca. 620 m²

Totaal ca. 3.321 m²

BESTEMMING
Conform het vigerend bestemmingsplan “Stadsdeel Noordwest”:
– Kantoordoeleinden en/of zakelijke dienstverlening, met daarbij behorende voorzieningen.

VOORZIENINGEN
– Centrale entree achterzijde; entree voorgevel mogelijk
– Lift (2x)
– Kantoorkamers met systeemwanden en vloerbedekking
– Vergaderruimten
– Systeemplafonds met verlichtingsarmaturen
– Dubbele beglazing
– Aanwezige databekabeling
– Toiletgroepen
– Luchtbehandeling met topkoeling

PARKEERPLAATSEN
1 parkeerplaats per ca 50 m² kantoorruimte.

HUURPRIJS
Vanaf 70,- per m² per jaar exclusief BTW.

HUURPRIJS PARKEERPLAATSEN
€ 300,- per plaats per jaar excl. BTW.

SERVICEKOSTEN
Als door of vanwege verhuurder te verzorgen bijkomende leveringen diensten komen partijen overeen een vergoeding van € 35,- per m² per jaar te vermeerderen met BTW, op voorschotbasis met nacalculatie, ten behoeve van kosten voor de volgende door verhuurder te verzorgen leveringen diensten:
* Gasverbruik inclusief vastrecht
* Waterverbruik inclusief vastrecht
* Elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht
* Onderhoud en periodieke controle van:
– Centrale verwarmingsinstallatie
– Liftinstallatie
– Luchtbehandelingsinstallatie
– Noodverlichtingsinstallatie/noodstroominstallatie
– Bliksembeveiligingsinstallatie
– Brandmeldinstallatie/brandblusmiddelen
– Ontruimingsinstallatie
– Storingmeldinstallatie
– Hydrofoorinstallatie
– Toegangscontrolesysteem/intercominstallatie
– Elektrische deuren
– Slagboominstallatie
– Zonwering
* Schoonmaak gemeenschappelijke ruimten; liften, beglazing gemeenschappelijke ruimten, terrassen en terrein
* Periodiek reinigen daken en hemelwaterafvoeren
* Ontstopping riolering
* Onderhoud terrein en tuinen, waaronder vervanging van planten
* Vervanging van lampen in de gemeenschappelijke ruimten
* Telecommunicatiekosten van lift-, alarm-, brandmeld- en storingsmeldinstallatie
* Assurantiepremie buitenbeglazing
* Voor huurders rekening komen de belastingen en heffingen die bij verhuurder in rekening worden gebracht
* Administratiekosten ad 5% over de hierboven genoemde leveringen en diensten.

HUURTERMIJN
5 jaar.

HUUROPTIES
2 x 5 jaar.

HUURBETALING
Per kwartaal vooruit.

INGANGSDATUM
In overleg/desgewenst spoedig.

BIJZONDERHEDEN
De eigenaar is bereid, afhankelijk van de huurtermijn en huurprijs, te restylen en aan te passen aan de wensen van de huurder.

HUURPRIJS.
€ 70,- per m² per jaar te vermeerderen met BTW.

Toon meer


Eigenschappen

Overdracht

  • Huurprijs Huurprijs: 70,- m2 / p.j.
  • Status Beschikbaar
  • Aanvaarding In overleg

Oppervlakte

  • Oppervlakte 3321 m2
  • Parkeerplaatsen 0

Bouw

  • Huidig gebruik Kantoorruimte
  • Energielabel B
  • Bouwjaar 1971

Locatie

  • Provincie: Gelderland
  • Plaats: Apeldoorn
  • Adres: John F. Kennedylaan 32
  • Postcode: 7314 PS

Bedrijfstakken in Apeldoorn

  • 7% Bouwnijverheid
  • 5% Cultuur, sport en recreatie
  • 0% Delfstoffenwinning
  • 0% Energievoorziening
  • 0% Extraterritoriale organisaties
  • 7% Financiële dienstverlening
  • 13% Gezondheids- en welzijnszorg
  • 16% Handel
  • 3% Horeca
  • 0% Huishoudens
  • 3% Industrie
  • 5% Informatie en communicatie
  • 2% Landbouw, bosbouw en visserij
  • 6% Onderwijs
  • 0% Openbaar bestuur en overheidsdiensten
  • 6% Overige dienstverlening
  • 18% Specialistische zakelijke diensten
  • 2% Verhuur en handel van onroerend goed
  • 4% Verhuur en overige zakelijke diensten
  • 2% Vervoer en opslag
  • 0% Waterbedrijven en afvalbeheer

Plattegrond


Ons proces in 5 stappen

Wij staan je graag bij gedurende het hele aankoop- of aanhuurproces van je nieuwe bedrijfsruimte en adviseren je zodat jij de juiste huisvestingskeuzes voor jouw onderneming kunt maken!

1

Icon Stap 1

Wil je deze bedrijfsruimte graag fysiek bekijken? Maak dan een afspraak voor een bezichtiging.

2

Icon Stap 2

Tijdens de bezichtiging kun je al jouw vragen over de bedrijfsruimte stellen aan de bedrijfsmakelaar, zodat je daarna een weloverwogen keuze kunt maken.

3

Icon Stap 4

Past de bedrijfsruimte bij jouw onderneming, dan brengt de bedrijfsmakelaar namens jou een bieding uit of ontvang je van ons een vrijblijvend huurvoorstel.

4

Icon Stap 5

Komen we tot een overeenstemming over je nieuwe bedrijfsruimte, dan worden de gemaakte afspraken vastgelegd in een koop- of huurovereenkomst.

5

Icon Stap 3

Of je jouw nieuwe bedrijfsruimte hebt gehuurd of gekocht, wij begeleiden je tot het moment van oplevering. De nieuwe fase in jouw onderneming gaat van start!


1ea13aa1faa4c96df6c00bac6bf044e8.jpeg Thomapost Brochure Bog

Download deze brochure

Je kunt onze brochure van dit object ook download en zo alles eens rustig op je gemak doorlezen en bekijken. Vul hieronder je e-mailadres in en klik op de button zodat het downloaden kan starten.


Geïnteresseerd in dit object?

Plan een bezichtiging

Naam*
Privacy statement*

Peter Kolkman

Peter Kolkman

055 - 5260860


Gerelateerde bedrijfspanden

95675fb4036b04a5f494cf0bfb2e10dd.jpeg

Kantoorruimte

Beschikbaar

Beatrixpark 16

7101 BN Winterswijk

Op zichtlocatie gelegen MODERN KANTOORPAND. Langs de N319 (Winterswijk-Groenlo) op een zichtlocatie gelegen. Dit moderne kantoor-/praktijkpand ligt op het Beatrixpark, een modern kantorenpark naast het SKB Ziekenhuis. Op eigen terrein zijn circa 20 parkeerplaatsen. Het fraaie en representatieve gebouw is […]

Vraagprijs: 449.000,- Kosten koper

Meer informatie

9bf29e05750e346ff532e57a904ba456.jpeg

Kantoorruimte

Beschikbaar

IJsselkade 8

7201 HB Zutphen

In het centrum van Zutphen, met prachtig uitzicht op de IJssel, staat dit bijzonder fraaie monumentale kantoorpand op loopafstand van het NS-Station en winkels. Het betreft een TURNKEY kantoor dat onlangs van binnen en buiten geheel is gerenoveerd. Dit zorgt […]

Prijs op aanvraag

Meer informatie


Meer over ons

Thumb Vacatures

Vacatures

We zijn altijd op zoek naar nieuw talent. Geef jouw carrière een boost bij Thoma Post Makelaars.

Lees meer.

Thumb Woontrends

Woon- en werktrends

Nieuwsgierig naar de woon- en werktrends voor 2022? Bekijk onze tips.

Lees meer.